COVID-19 SÜRECİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME!
Sizlerin ve çalışanlarımızın sağlığı her zaman önceliğimiz.
Küresel çapta etkisini sürdüren COVID-19 pandemisi kapsamında alınan tedbirler doğrultusunda hepimizin sağlığını korumak adına E-Ticaret Depo operasyonlarımıza aldığımız güvenlik ve yüksek hijyen önlemleri doğrultusunda devam ediyoruz. Bu süreçte siparişleriniz 2-4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Bu dönemde artan e-ticaret hacmi ve sipariş yoğunluğu karşısında kargo firmalarının sınırlı kapasitesinden dolayı teslimat süreçlerimizde aksaklık yaşamamak adına kargo firmalarıyla görüşüp süreci iyileştirmek; siparişinizin en kısa sürede size güvenli olarak ulaştırmak için özenle çalıştığımızı bilmenizi isteriz. Teslimat sürecini sorgulamak için, üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım/Siparişlerim seçeneğinden kargo takip bilgilerinize ulaşabilir; dilerseniz 444 37 36 numaralı hattımızdan veya iletişim formunu doldurarak Müşteri İlişkileri ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz
MAĞAZA BİLGİLENDİRME !
Dünyadaki bütün mağazalarımızda ekiplerimizi korumak, güvenilir ve pozitif bir müşteri deneyimi sağlamak en yüksek önceliğimizdir. Bu kapsamda almış olduğumuz önlemler;
Tüm mağazalardaki klimaların filtreleri temizlenip, ince temizlik işlemleri yapıldıktan sonra Nano Gümüş İyon Teknolojisi ile dezenfekte edilmiştir. Ek olarak, mağazalarımız açılış ve gün ortasında olmak üzere iki defa dezenfekte edilecektir.
Her müşteriden önce ve sonra deneme kabinleri dezenfekte edilecektir.
Mağazalarımız içerisinde müşterilerimizin kolayca erişebileceği dezenfeksiyon noktaları yer alacaktır.
Sosyal mesafe kuralları gereği mağaza içerisindeki müşteri sayısı sınırlı sayıda tutulacaktır ve mağaza ziyareti süresince maske takılması rica edilecektir.
Mağaza içerisinde kullanımı ve temas yoğunluğu olan materyaller düzenli olarak temizlenecek, kasa bölgesi her ödemeden önce ve sonra dezenfekte edilecektir.
GANT Sanal Mağaza’ya neden üye olmalıyım?
www.gant.com.tr’a üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz.
Neden Gant sanal mağazadan alışveriş yapmalıyım?
Gant sanal mağaza, Gant ürünlerinin satışa sunulduğu internetteki tek resmi satış kanalıdır.
Üye olmadan sitenizden alışveriş yapabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da sitemizden alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelerimize sunduğumuz avantajlardan faydalanmak için üye olmanızı öneririz.
Şifremi unuttum, ne yapabilirim?
Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “şifremi unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-mail adresinize gönderilecektir.
Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapabilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sekmesinden şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
E-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Profilim” sekmesini tıklayarak, tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
e-bülten, duyuru ve SMS’lerin bana gönderilmesini nasıl sağlayabilirim?
Anasayfada bulunan “GANT Bültenine Üye Olun” alanına mail adresinizi ekleyerek, kampanyalarımızdan ve size özel fırsatlarımızdan haberdar olabilirsiniz.
Para Puan nedir?
Para puan, yaptığınız alışveriş tutarının %5’i kadarını TL olarak hesabınızda biriktirir. Kazandığınız para puanlar, 45 gün sonra hesabınıza yüklenir.
Yeni üyelik açtığımda eski hesabımdaki para puanlarımı yeni hesabıma aktarabilir miyim?
Evet, aktarabilirsiniz. Böyle durumlarda müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
E-Posta adresimi değiştirebilir miyim?
Üye olduğunuz e-posta adresiniz değiştirilemez, kullanmak istediğiniz e-posta adresi ile yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz
Para Puan kullanarak verdiğim siparişi iade ettiğimde para puanım hesabıma geri yüklenir mi?
Evet. İadesini talep ettiğiniz para puanlar için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
Siparişimin işleme konulduğunu nasıl öğrenebilirim?
Siparişinizi tamamladıktan sonra, kayıtlı e-mail hesabınıza otomatik olarak konfirmasyon maili gelecektir.
Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim?
Ne yazık ki siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı ya da tamamı ile ilgili değişiklik yapamıyoruz. Ancak siparişinizi iptal edip, yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
E-mail, fax ve ya telefon yoluyla sipariş verebilir miyim?
Gant sanal mağaza sadece internet üzerinden sipariş alınmaktadır. E-mail, fax ya da telefon ile sipariş alınamamaktadır.
Hediye Paketi seçeneğiniz var mı?
Alışveriş sepetinizde ödeme yaparken tercihinize göre hediye paketi ekleme seçeneğini tıklayabilirsiniz.
Bana en yakın mağazayı nasıl bulabilirim?
"Mağaza Bul" sayfasından, size en yakın mağazaları görüntüleyebilirsiniz.
Siparişimi nasıl ödeyebilirim?
GANT sanal mağazadan vereceğiniz siparişleri kredi kartı ya da bankamatik kartlarınız ile ödeyebilirsiniz. Kapıda ödeme ile sipariş ne yazık ki kabul edilmemektedir.Siparişinizi verdikten sonra hızlı ve güvenli ödeme için kredi kartı bilgilerinizi kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizde tek tıkla hızlı ödeme seçeneğinden faydalanabilirsiniz. Kart kaydetme hizmeti alt yapısı yüksek güvenlik standardı olan PCI DSS Level 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress tarafından sağlanmaktadır. Kaydettiğiniz kart bilgilerini silmek için; profilim > kayıtlı kartlarım sekmesinden kartı sil seçeneğine tıklayarak silme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
3D Secure neden güvenlidir?
3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.
Kredi kartı bilgilerim güvende mi?
Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları Şirketimiz’den bağımsız olarak ilgili Banka ve benzeri Kart Kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler Şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez. Bu bilgilerin aktarımı SSL-Tabanlı 256-Bit kodlama ile gerçekleştirilmektedir. GANT sanal mağazada Visa, Mastercard vePayU ile işlem yapabilirsiniz. Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.
Teslimat seçenekleri nelerdir?
Standart Teslimat: Siparişiniz, 2-4 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese Yurtiçi Kargo ile teslim edilir. Hızlı teslimat: Hafta içi 15.00’ten önce verilen siparişler aynı gün içerisinde teslim edilir. Saat 15.00'ten sonra, hafta sonları ve resmi tatil günlerinde verilen hızlı teslimat siparişleri ise takip eden ilk iş gününde teslim edilir. Teslimat en geç 22.00’ye kadar yapılır. Hafta sonu ve resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır.
Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiği zaman, bilgilendirme e-postası alacaksınız. Mailde yer alan sipariş takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.
Siparişimin hangi aşamada olduğunu nasıl öğrenebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım/Siparişlerim seçeneğinden siparişinizi takip edebilirsiniz.
Üye olmadan siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde sizi e-posta ile bilgilendireceğiz. Siparişinizi anlık olarak takip etmek isterseniz sipariş verdiğiniz e-posta adresi ile www.gant.com.tr’ye kayıt olarak siparişinizi takip edebilirsiniz.
Hızlı teslimat nedir?
Hafta içi 15.00’ten önce verilen siparişler aynı gün içerisinde teslim edilir. Saat 15.00'ten sonra, hafta sonları ve resmi tatil günlerinde verilen hızlı teslimat siparişleri ise takip eden ilk iş gününde teslim edilir. Teslimat en geç 22.00’ye kadar yapılır. Hafta sonu ve resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır.
Aynı gün / hızlı teslimat bölgeleri nerelerdir?
Aynı gün teslimat sadece İstanbul için geçerlidir. Ancak İstanbul’da bulunan bazı bölgeler Aynı Gün Teslimat’a dahil değildir. (Dahil olmayan bölgeler: Sarıyer Gümüşdere Köyü, Sarıyer Kısırdağı Köyü,Sarıyer Garipçe, Sarıyer Kısırkaya, Sarıyer Rumeli Feneri, Beykoz Anadolu Kavağı Mahallesi, Beykoz Baklacı, Beykoz İncirköy, Beykoz Tokatköy, Beykoz Yalıköy, Beykoz Akbaba, Beykoz Alibahadır, Beykoz Anadolu Feneri, Beykoz Bozhane, Beykoz Cumhuriyet, Beykoz Çamlıbahçe, Beykoz Çiftlik, Beykoz Dereseki, Beykoz Elmalı, Beykoz Göllü, Beykoz Gümüşsuyu, Beykoz İshaklı, Beykoz Kaynarca, Beykoz Kılıçlı, Beykoz Mahmutşevketpaşa, Beykoz Merkez, Beykoz Öğümce, Beykoz Örnekköy,Beykoz Paşamandıra, Beykoz Polonezköy, Beykoz Poyrazköy, Beykoz Riva, Beykoz Yavuzselim, Beykoz Zerzavatçı, Şile, Adalar, Eyüp Çiftalan Köyü, Eyüp Işıklar Köyü, Eyüp İhsaniye Köyü, Eyüp Odayeri Köyü, Eyüp Pirinçci Köyü, Eyüp Yukarıağaçlı Köyü, Çatalca,Çekmeköy Çatalmeşe, Çekmeköy Hüseyinli, Çekmeköy Koçullu, Çekmeköy Ömerli, Çekmeköy Reşadiye, Çekmeköy Sırapınar, Çekmeköy Soğukpınar, Pendik Emirli, Pendik Kurna, Silivri, Tuzla Mimar Sinan, Arnavutköy ve Büyükçekmece Ahmediye Mahallesi)
Standart kargo ücreti ne kadardır?
Standart teslimat seçeneği ile verdiğiniz tüm siparişlerinizde kargo ücretsizdir. Hızlı teslimat / aynı gün teslimat seçeneği ile verdiğiniz siparişlerinizde 19,90 TL sipariş tutarınıza yansıtılır. (1000 TL ve üzeri siparişlerde ücretsiz gönderilecektir.)
Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise; kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Eğer, kolinin hasarlı ( yırtılmış, ıslanmış, kusurlu gibi) olduğunu tespit ederseniz kargo görevlisine ''Hasar tespit tutanağı'' tutturarak siparişinizi iade edebilirsiniz. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur. Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürünün kusurlu olduğunu tespit ederseniz ise, ürünü faturadaki formu doldurarak iade adresimize gönderebilirsiniz.
Siparişimin tümü elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?
Ürünlerinizi size en hızlı şekilde ulaştırmak istediğimiz için, siparişiniz farklı paketler halinde gönderilebilir. Siparişinizde birden fazla ürün bulunuyorsa ve tamamını bir kargoda almadıysanız, ürünleriniz farklı dağıtım noktalarından gönderiliyor demektir. Ürünlerin parçalı halde gönderilmesi ek kargo ücreti oluşturmamaktadır.
Gant Sanal mağazadan aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?
Mesafeli Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterimiz kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 30(otuz) gün içinde (aksesuarlarda 15 gün) herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için e-posta yolu ile açık bir bildirimde bulunulması ve ürünün 8. maddede belirtilen cayma hakkı kullanılamayacak ürünlerden olmaması gerekir. İade edilmek istenen ürünler faturası, kutusu, ambalajı ve varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir. İç giyim ürünlerinde iade kabul edilmemektedir. Faturası bulunmayan ürünlerde iade işlemi yapılamaz. Ürün/ürünleri Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürün iade ve değişim işlemlerinde ürünlerinizi Yurtiçi Kargo iade cari kod: 328004300 koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere Yurtiçi Kargo’ya teslim edebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir. İade Adresi: Occasion Mahmutbey Mahmutbey Mah. Ordu Cad. No:52 Bağcılar/İstanbul
Hasarlı veya defolu bir ürün aldıysam ne yapmalıyım?
GANT sanal mağazadan aldığınız ürün GANT kalite standartlarını karşılamıyorsa, yasal süre içerisinde ürünü iade etme hakkınız bulunmaktadır. Bu şekilde bir ürün aldığınız zaman, üründeki problemi fatura arka yüzünde bulunan formda belirtmek suretiyle, ürünü faturası ile birlikte imzalı bir şekilde kargo ile iade ediniz ve lütfen müşteri ilişkileri departmanı ile bağlantıya geçiniz.
Gant sanal mağazadan alınmamış bir ürünü başka bir beden / renk veya başka bir ürünle değiştirebilir miyim?
Almış olduğunuz ürünü değiştirmek için, önce satın almış olduğunuz ürünü iade etmeli ve yeni bir sipariş vermelisiniz.
Gant sanal mağazadan alınmamış bir ürünü Gant sanal mağazaya iade edebilir miyim?
Gant sanal mağazaya sadece Gant sanal mağazadan aldığınız ürünleri iade edebilirsiniz. Gant sanal mağazadan alınmamış ürünlerin tarafımıza gönderilmesi durumunda ürünler göndericiye geri gönderilecektir.
Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?
İç giyim, çorap gibi ürünlerde hijyen nedenlerinden dolay iade alınmamaktadır.
Gant sanal mağazadan almış olduğum bir ürünü Gant mağazalara iade edebilir miyim?
Gant sanal mağazadan alınan ürünler, Gant mağazalarında stok bulunması halinde numara veya modelin farklı rengi ile değişimi yapılabilmektedir. COVID-19 süreci nedeniyle şu anda mağazadan teslimat seçeneğimiz kapalıdır.
Siparişim mağazaya teslim edilebilir mi?
Siparişinizi verirken, teslimat bölümünde “Mağazaya teslim” seçeneğini seçerseniz 2-4 iş günü içerisinde ürününüz istediğiniz mağazaya gidecektir. Ürününüzün mağazaya ulaştığı size haber verildikten sonra mağazadan teslim alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz. COVID-19 süreci nedeniyle şu anda mağazadan teslimat seçeneğimiz kapalıdır.
Gant sanal mağaza ile nasıl irtibata geçebilirim?
Gant sanal mağaza ve siparişleriniz ile ilgili sorularınız için Müşteri ilişkileri departmanı ile iletişime geçebilirsiniz:
e-Mail: gant.mh@erenperakende.com
Telefon: 444 EREN (444 3736)
Posta: Mahmutbey Mah. Ordu Cad. No:52 Bağcılar/ İstanbul
Ürün iadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?
Ürün iadesi yaptığınız zaman, “ürün inceleme” biriminden kabul onayı alındıktan sonra, sipariş ödemesinde kullandığınız kartınıza para iadesi işlemi gerçekleştirilir. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır. Tüm iade işlemleri, paket Lojistik Merkezimize ürünler teslim edildikten sonra yaklaşık 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Bankanıza bağlı olarak, para iadenizi kartınızda görmeniz, ilave 1-5 iş günü sürebilir.