Siparişimin işleme alındığını nasıl öğrenebilirim?
Siparişinizi tamamladıktan sonra, kayıtlı e-mail hesabınıza otomatik olarak konfirmasyon maili gelecektir.
Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiği zaman, bilgilendirme e-postası alacaksınız. Mailde yer alan sipariş takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo veya Hoopkapıda üzerinden takip edebilirsiniz.. Ek olarak Siparişlerim bölümünün altında yer alan kargo bölümünden kargo takip numaranızla ürününüzün nerede olduğunu takip edebilirsiniz.
Siparişimin durumunu nasıl kontrol edebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım/Siparişlerim seçeneğinden siparişinizi takip edebilirsiniz.
Üye olmadan siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde sizi e-posta ile bilgilendireceğiz. Siparişinizi Sipariş Takip alanında sipariş numarası sorgulayarak takip edebilirsiniz.
Teslimat seçenekleri nelerdir?
Standart Teslimat: Siparişiniz, 2-4 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese Yurtiçi Kargo ile teslim edilir. Siparişiniz kargoya verildiğinde SMS/Mail ile bilgilendirileceksiniz. Hızlı teslimat: Hafta içi ve Cumartesi 14.00’ten önce verilen siparişler aynı gün içerisinde teslim edilir. Saat 14.00'ten sonra, Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde verilen hızlı teslimat siparişleri ise takip eden ilk iş gününde teslim edilir. Teslimat en geç 23.00’e kadar yapılır. Pazar günleri ve resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır. Ertesi gün teslimat: Hafta içi 15:00'e kadar verilen siparişler, ertesi gün içinde 18:00'e kadar teslim edilir. 15:00’den sonra, hafta sonu ve resmi tatil günlerinde verilen siparişler ise ikinci iş günü saat 18:00'e kadar teslim edilir.
Kargo ücreti ne kadardır?
Standart teslimat seçeneği ile verdiğiniz 750 TL altı siparişlerinizde 14,90 TL sipariş tutarınıza yansıtılır. 750 TL ve üzeri kargo ücretsizdir. Hızlı teslimat / aynı gün teslimat seçeneği ile verdiğiniz siparişlerinizde 24,90 TL sipariş tutarınıza yansıtılır. (1250 TL ve üzeri siparişlerde ücretsiz gönderilecektir.) Ertesi gün teslimat seçeneği ile verdiğiniz siparişlerinizde 19,90 TL sipariş tutarınıza yansıtılır. (1000 TL ve üzeri siparişlerde ücretsiz gönderilecektir.)
Hızlı teslimat nedir?
Hafta içi ve Cumartesi 15.00’ten önce verilen siparişler aynı gün içerisinde teslim edilir. Saat 15.00'ten sonra, Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde verilen hızlı teslimat siparişleri ise takip eden ilk iş gününde teslim edilir. Teslimat en geç 23.00’e kadar yapılır. Pazar günleri ve resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır.
Aynı gün / hızlı teslimat bölgeleri nerelerdir?
Aynı gün teslimat sadece İstanbul için geçerlidir. Ancak İstanbul’da bulunan bazı bölgeler Aynı Gün Teslimat’a dahil değildir. (Dahil olmayan bölgeler: Sarıyer Gümüşdere Köyü, Sarıyer Kısırdağı Köyü,Sarıyer Garipçe, Sarıyer Kısırkaya, Sarıyer Rumeli Feneri, Beykoz Anadolu Kavağı Mahallesi, Beykoz Baklacı, Beykoz İncirköy, Beykoz Tokatköy, Beykoz Yalıköy, Beykoz Akbaba, Beykoz Alibahadır, Beykoz Anadolu Feneri, Beykoz Bozhane, Beykoz Cumhuriyet, Beykoz Çamlıbahçe, Beykoz Çiftlik, Beykoz Dereseki, Beykoz Elmalı,Beykoz Ortaçeşme, Beykoz Göllü, Beykoz Gümüşsuyu, Beykoz İshaklı, Beykoz Kaynarca, Beykoz Kılıçlı, Beykoz Mahmutşevketpaşa, Beykoz Merkez, Beykoz Öğümce, Beykoz Örnekköy,Beykoz Paşamandıra, Beykoz Polonezköy, Beykoz Poyrazköy, Beykoz Riva, Beykoz Yavuzselim, Beykoz Zerzavatçı, Şile, Adalar, Eyüp Çiftalan Köyü, Eyüp Işıklar Köyü, Eyüp İhsaniye Köyü, Eyüp Odayeri Köyü, Eyüp Pirinçci Köyü, Eyüp Yukarıağaçlı Köyü, Esenler Fatih Mahallesi, Çatalca,Çekmeköy Çatalmeşe, Çekmeköy Hüseyinli, Çekmeköy Koçullu, Çekmeköy Ömerli, Çekmeköy Alemdağ, Çekmeköy Reşadiye, Çekmeköy Sırapınar, Çekmeköy Soğukpınar, Çekmeköy Nişantepe, Pendik Emirli, Pendik Göçbeyli, Pendik Kurna, Silivri, Tuzla Mimar Sinan, Tuzla Orta Mahallesi, Arnavutköy ve Büyükçekmece Ahmediye Mahallesi)
Siparişimin tümü elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?
Ürünlerinizi size en hızlı şekilde ulaştırmak istediğimiz için, siparişiniz farklı paketler halinde gönderilebilir. Siparişinizde birden fazla ürün bulunuyorsa ve tamamını bir kargoda almadıysanız, ürünleriniz farklı dağıtım noktalarından gönderiliyor demektir. Ürünlerin parçalı halde gönderilmesi ek kargo ücreti oluşturmamaktadır.
Siparişim hatalı ve/veya kusurlu ulaştı, ne yapmalıyım?
Kolinin hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu vb.) olduğunu tespit ederseniz kargo görevlisine ''Hasar Tespit Tutanağı'' tutturarak siparişinizi iade edebilirsiniz. Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürünün kusurlu olduğunu tespit ederseniz, ürünü faturadaki formu doldurarak iade adresimize gönderebilirsiniz. Ürünleri Yurtiçi Kargo ve Yurtiçi Kargo cari kod: 328004300 ile aşağıdaki adrese ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim?
Ne yazık ki siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı ya da tamamı ile ilgili değişiklik yapamıyoruz. Ancak siparişinizi iptal edip, yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
Siparişime nasıl hediye paketi ekleyebilirim?
Siparişinizi tamamla butonunu tıkladıktan sonra adres bilgilerinizi girdiğiniz sayfa içerisinde hediye paketi butonunu işaretlemeniz yeterli olacaktır. Hediye paketi seçilen siparişlerde teslimat adresine fatura gönderimi yapılmayacaktır.
*Hediye paketi seçeneği ile oluşturulan siparişlerde paketleme işlemi sağlanmayıp, hediye paketi ürünlerle birlikte tarafınıza ulaştırılmaktadır.
*Hediye paketi seçeneği ilgili sipariş esas alınarak yalnızca bir adet gönderilmektedir.
Nasıl üye olabilirim?
Ana sayfada karşılaştığınız “Üye Ol” butonuna tıkladığınızda üyelik oluşturma sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyeliğinizi oluşturabilirsiniz.
Üye olmadan sitenizden alışveriş yapabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da sitemizden alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelerimize sunduğumuz avantajlardan faydalanmak için üye olmanızı öneririz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
E-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Profilim” sekmesini tıklayarak, tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
E-Posta adresimi değiştirebilir miyim?
Üye olduğunuz e-posta adresiniz değiştirilemez, kullanmak istediğiniz e-posta adresi ile yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz
Üyelik İptalini nasıl gerçekleştirebilirim?
Müşteri hizmetlerimize ulaşıp talebinizi iletmeniz yeterlidir. Üyeliğiniz tarafımızdan pasif duruma çekilecektir. Ancak üyeliğinizin tam anlamıyla anonimleştirilmesi talebiniz doğrultusunda daha önce yapmış olduğunuz alışverişlerinize ait tüm kayıtlı bilgiler Gant Sanal Mağaza sistemlerinden kalıcı olarak silinecektir. Bu durumda ihtiyaç halinde fatura vb. bilgilere erişim sağlanması mümkün değildir.
E-bültene üye olmak için ne yapmalıyım?
Anasayfada bulunan “GANT Bültenine Üye Olun” alanına mail adresinizi ekleyerek, kampanyalarımızdan ve size özel fırsatlarımızdan haberdar olabilirsiniz.
E-bülten almak istemiyorum, ne yapmam gerekiyor?
Tarafınıza gönderilen e-postalarda yer alan “Bu mesajı almak istemiyorsanız tıklayın” bölümüne tıklayarak e-bülten üyeliğinizi iptal edebilirsiniz. Ancak üyelerimize sunduğumuz avantajlardan faydalanmak için e-bülten aboneliğine devam etmenizi öneririz.
SMS Bilgilendirmesini almak istemiyorum, ne yapmalıyım ?
GANT SMS iptali için GANT RET yazıp 7889’a göndermeniz yeterlidir
Şifremi unuttum, ne yapabilirim?
Şifrenizi unutma durumunda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “şifremi unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir. Mail iletilmemesi durumunda müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. 444 37 36
Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapabilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sekmesinde Profilim/Kişisel bilgiler başlığı altında bulunan ‘’Şifre Değişir’’ butonuna tıklayarak yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.
Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
E-posta adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Adres Defteri” sekmesini tıklayarak, mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.
*Siparişiniz oluştuktan sonra yapılan adres güncellemesi sipariş içerisinde ki teslimat adresinde değişikliğe sebep olmamaktadır.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Siparişinizdeki ürünün fatura kesimi gerçekleştirildiyse veya kargo süreci içerisindeyse iptal işlemleri gerçekleştirilemez. Aynı gün teslimat siparişleriniz için de iptal seçeneği bulunmamaktadır.Ürün, elinize ulaştıktan sonra anlaşmalı Yurtiçi Kargo iade kodumuz(328004300) ile birlikte ürünün tarafımıza ücretsiz şekilde gönderimini sağlayabilirsiniz.
Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?
Siparişiniz tamamlandıktan sonra bu işlem yapılamamaktadır.
Siparişim mağazaya teslim edilebilir mi?
Siparişinizi verirken, teslimat bölümünde “Mağazaya teslim” seçeneğini seçerseniz 2 iş günü içerisinde ürününüz istediğiniz mağazaya gidecektir. Ürününüzün mağazaya ulaştığı size haber verildikten sonra mağazadan teslim alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz. COVID-19 süreci nedeniyle şu anda mağazadan teslimat seçeneğimiz kapalıdır.
Kredi kartı para puanım ile sipariş verebilir miyim?
Kredi kartı puanları ile sipariş işlemi yapılmamaktadır.
İndirim kodumu nasıl kullanabilirim?
Satın alacağınız ürünleri sepetinize ekledikten sonra, sepeti görüntüle butonuna tıklayarak sepetim sayfasına gidebilirsiniz. Sepetim sayfasında bulunan kupon kodu alanına indirim kodunuzu yazdıktan sonra gönder butonuna tıklayarak indiriminizi kullanabilirsiniz.
İndirim kodumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim?
Hayır, indirim kodunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz.
Aradığım ürün mağaza stoklarında bulunmakta mıdır ?
Beğendiğiniz ürünün mağazalarımızda ki stok durumunu beden seçiminizi gerçekleştirdikten sonra butonun altında yer alan mağazada bul seçeneğini tıklamalısınız. Sonrasında arama yapmak istediğiniz şehri seçerek güncel stok kontrolü sağlamanız mümkündür.
Bana en yakın mağazayı nasıl bulabilirim?
"Mağaza Bul" sayfasından, size en yakın mağazaları görüntüleyebilirsiniz.
Ürünün beden/kalıp bilgilerini nasıl kontrol edebilirim?
Lütfen beden seçiniz butonun sağ üst köşesinde yer alan beden tablolarından ürünün ayrıntılı kalıp bilgilerinin kontrolünü sağlamanız mümkündür.
Siparişimi nasıl ödeyebilirim?
GANT sanal mağazadan vereceğiniz siparişleri kredi kartı ya da bankamatik kartlarınız ile ödeyebilirsiniz. Kapıda ödeme ile sipariş ne yazık ki kabul edilmemektedir.Siparişinizi verdikten sonra hızlı ve güvenli ödeme için kredi kartı bilgilerinizi kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizde tek tıkla hızlı ödeme seçeneğinden faydalanabilirsiniz. Kart kaydetme hizmeti alt yapısı yüksek güvenlik standardı olan PCI DSS Level 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress tarafından sağlanmaktadır.
3D Secure neden güvenlidir?
3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.
Kredi kartı bilgilerim güvende mi?
Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları Şirketimiz’den bağımsız olarak ilgili Banka ve benzeri Kart Kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler Şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez. Bu bilgilerin aktarımı SSL-Tabanlı 256-Bit kodlama ile gerçekleştirilmektedir. GANT sanal mağazada Visa, Mastercard vePayU ile işlem yapabilirsiniz. Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.
Kredi kartımı nasıl kaydederim?
Ödeme aşamasından sonra kredi kartınızı kaydedebilir, bir sonraki alışverişinizi daha hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Kart kaydetme hizmeti alt yapısı yüksek güvenlik standardı olan PCI DSS Level 1 uyumluluk sertifikasına sahip Mobilexpress tarafından sağlanmaktadır.
Garanti Pay ile nasıl ödeme yapabilirim?
Ödeme seçeneklerinden Garanti Pay'i seçin. Sözleşmeyi onaylayıp siparişi tamamla butonuna bastığınızda Garanti ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz. Garanti Pay sayfasında kullanıcı bilgileriniz ile hesabınıza giriş yapın. Kartınızı ve ödeme türünü seçerek ödeme işlemini tamamlayın.
Taksit seçenekleri mevcut mudur?
Evet, Yapı Kredi Bankası, Garanti Bankası, QNB Finansbank, İş Bankası, Halkbank ve Ziraat Bankası kartlarınız ile taksitli alışveriş yapabilirsiniz. Kart bilgilerinizi girdiğinizde taksit seçenekleri belirecektir. Worldcard alışverişlerinizde 3 taksit seçeneğine ek +4 taksit kampanyası bulunmaktadır. Ödeme adımında 3 taksit seçeneğini seçtikten sonra ödeme yap butonuna tıkladığınızda, joker vadaa sayfasından işlemlerinize devam edebilirsiniz.
Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise; kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Eğer, kolinin hasarlı ( yırtılmış, ıslanmış, kusurlu gibi) olduğunu tespit ederseniz kargo görevlisine ''Hasar tespit tutanağı'' tutturarak siparişinizi iade edebilirsiniz. İlgili tutanaklar kargo görevlisinde mevcuttur. Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürünün kusurlu olduğunu tespit ederseniz ise, ürünü faturadaki formu doldurarak iade adresimize gönderebilirsiniz.
Yurt dışına kargo gönderimi yapılıyor mu?
Sadece Türkiye sınırları içerisinde gönderim yapılmaktadır. KKTC (Kıbrıs)'a gönderim yapılamamaktadır.
Gant Sanal mağazadan aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?
Mesafeli Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterimiz kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 30(otuz) gün içinde (aksesuarlarda 15 gün) herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için e-posta yolu ile açık bir bildirimde bulunulması ve ürünün 8. maddede belirtilen cayma hakkı kullanılamayacak ürünlerden olmaması gerekir. İade edilmek istenen ürünler faturası, kutusu, ambalajı ve varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir. İç giyim ürünlerinde iade kabul edilmemektedir. Faturası bulunmayan ürünlerde iade işlemi yapılamaz. Ürün/ürünleri Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürün iade ve değişim işlemlerinde ürünlerinizi Yurtiçi Kargo iade cari kod: 328004300 koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere Yurtiçi Kargo’ya teslim edebilirsiniz. Anlaşmalı kargomuz haricinde gönderi sağlamak istediğiniz kargo firmalarında ücret şahsınıza ait olacaktır. İade Adresi: Occasion Mahmutbey Mahmutbey Mah. Ordu Cad. No:52 Bağcılar/İstanbul
Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?
İç giyim ürünlerinde ve çoraplarda hijyen bandı ve ambalaj açıldığı takdirde iade yapılmaz. Maskelerde iade yapılmaz.
Gant sanal mağazadan alınmış bir ürünü başka bir beden / renk veya başka bir ürünle değiştirebilir miyim?
Almış olduğunuz ürünü değiştirmek için, önce satın almış olduğunuz ürünü iade etmeli ve yeni bir sipariş vermelisiniz.
Gant sanal mağazadan alınmamış bir ürünü Gant sanal mağazaya iade edebilir miyim?
Gant sanal mağazaya sadece Gant sanal mağazadan aldığınız ürünleri iade edebilirsiniz. Gant sanal mağazadan alınmamış ürünlerin tarafımıza gönderilmesi durumunda ürünler göndericiye geri gönderilecektir.
Hasarlı veya defolu bir ürün aldıysam ne yapmalıyım?
GANT sanal mağazadan aldığınız ürün GANT kalite standartlarını karşılamıyorsa, yasal süre içerisinde ürünü iade etme hakkınız bulunmaktadır. Bu şekilde bir ürün aldığınız zaman, üründeki problemi fatura arka yüzünde bulunan formda belirtmek suretiyle, ürünü faturası ile birlikte imzalı bir şekilde kargo ile iade ediniz ve lütfen müşteri ilişkileri departmanı ile bağlantıya geçiniz.
Ürün iadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?
Ürün iadesi yaptığınız zaman, “ürün inceleme” biriminden kabul onayı alındıktan sonra, sipariş ödemesinde kullandığınız kartınıza para iadesi işlemi gerçekleştirilir. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır. Tüm iade işlemleri, paket Lojistik Merkezimize ürünler teslim edildikten sonra yaklaşık 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Bankanıza bağlı olarak, para iadenizi kartınızda görmeniz, ilave 1-5 iş günü sürebilir.
Gant sanal mağaza ile nasıl irtibata geçebilirim?
Gant sanal mağaza ve siparişleriniz ile ilgili sorularınız için Müşteri ilişkileri departmanı ile iletişime geçebilirsiniz:
e-Mail: gant.mh@erenperakende.com
Telefon: 444 EREN (444 3736)
Posta: Mahmutbey Mah. Ordu Cad. No:52 Bağcılar/ İstanbul
COVID-19 SÜRECİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME!
Sizlerin ve çalışanlarımızın sağlığı her zaman önceliğimiz.
Küresel çapta etkisini sürdüren COVID-19 pandemisi kapsamında alınan tedbirler doğrultusunda hepimizin sağlığını korumak adına E-Ticaret Depo operasyonlarımıza aldığımız güvenlik ve yüksek hijyen önlemleri doğrultusunda devam ediyoruz. Bu süreçte siparişleriniz 2-4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Bu dönemde artan e-ticaret hacmi ve sipariş yoğunluğu karşısında kargo firmalarının sınırlı kapasitesinden dolayı teslimat süreçlerimizde aksaklık yaşamamak adına kargo firmalarıyla görüşüp süreci iyileştirmek; siparişinizin en kısa sürede size güvenli olarak ulaştırmak için özenle çalıştığımızı bilmenizi isteriz. Teslimat sürecini sorgulamak için, üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım/Siparişlerim seçeneğinden kargo takip bilgilerinize ulaşabilir; dilerseniz 444 37 36 numaralı hattımızdan veya iletişim formunu doldurarak Müşteri İlişkileri ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz
İade Süreci
www.gant.com.tr’den aldığınız ürünleri 30 gün içerisinde Yurtiçi Kargo ile ücretsiz iade edebilirsiniz.
1. Siparişiniz ile birlikte irsaliyenizin aşağı kısmında bulunan iade bölümünü doldurun
2. Doldurduğunuz formu ürünler ile birlikte poşete yada kutuya yerleştirin
3. İster size en yakın Yurtiçi Kargo Şubesine bırakın, ister adresinizden kuryeye teslim edin.
Paket üzerine 328004300 cari kodumuzla birlikte ad ve soyadınızı belirtiniz.
İade İçin Kurye Nasıl Talep Edilir?
İster Yurtiçi Kargo'nun 444 99 99 numaralı telefonu arayarak kurye talep edebilir, isterseniz de https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/kurye-cagir bağlantısına tıklayarak, karşınıza çıkan kurye talep formunu doldurarak kurye talebinde bulunabilirsiniz.
İade İçin Kurye Talep Formu Nasıl Doldurulur?
1. Açılan sayfadaki sizden talep edilen bilgileri girin
2. Vermiş olduğunuz cep telefonunuza gelen doğrulama SMS'ini karşınıza çıkan ekrana girin
3. Paket Bilgileri bölümünü doldurun
4. Kurye Çağır butonuna basın
5. Aynı gün yada ertesi gün Yurtiçi Kargo sizleri arayarak kuryenin adresinize geleceği zamanı iletir